OT: automaticky vyber SMTP serveru - Thunderbird

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Březen 20 23:24:53 CET 2009

Jindrich Kubec napsal(a):
> Ja tomu nerozumim. Kdyz 'isp blokuje port 25', znamena to podle me,
> ze blokuje vsechny odchozi spojeni ven na port 25, krome sveho SMTP
> serveru. Tj. musite ve svem mailovacim programu mit jako smtp
> nastaven jen a pouze smtp server providera, jinak si nezamailujete.

smtp.gmail.com (use authentication)
Use Authentication: Yes
Use STARTTLS: Yes (some clients call this SSL)
Port: 465 or 587

SMTP Google umi i jine porty tak by nemusely byt blokovane. Jinak
puvodni tazatel nemel problem s blokaci portu od ISP (to se zanesl az
nekdo dalsi). Jen nemohl pouzivat SMTP sveho ISP z jine site coz je bezne.

> Druhy zminovany problem, tj. nutnost mit MX zaznam pro odesilaci
> stroj, to je pomerne bezny a dela to kde kdo, ze se podivuju, ze se
> nad tim nekdo rozciluje. Dtto odesilani mailu ze stroje, ktery na
> portu 25 neposloucha, nebo nutnost reverzniho dns zaznamu.

No to je docela problem - v pripade jednoho z mych dvou provideru.
Provozuji SMTP server na teto verejne adrese 92,62,226,32 (,=.) a MX
zaznam meho SMTP serveru je www.cncnet.info. Bohuzel reverzni zaznam
teto adresy je vicek-radek.nonstoponline.com coz mi obcas prinasi
problemy - bohuzel s mym providerem neni rec. Nektere SMTP hlavne ceske
freemaily mi obcas mail vraci.

RV