OT: automaticky vyber SMTP serveru - Thunderbird

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Sobota Březen 21 00:59:37 CET 2009

> Druhy zminovany problem, tj. nutnost mit MX zaznam pro odesilaci
> stroj, to je pomerne bezny a dela to kde kdo, ze se podivuju, ze se
> nad tim nekdo rozciluje.

Dam priklad, aj ked asi bude krivat na vsetky styri nohy.
Povedzme, ze spravcovi bytovky v ktorej byvate sa nepaci, ze do
postovych schranok vhadzuju privela reklamnych letakov. Tak
zamkne vchod, a povie si (ano, Vam to ani neda na vedomie), ze
dnu bude pustat iba DHL a Fedex. Postarku nie, lebo aj Posta
roznasa letaky. Vy sa ale ani nedozviete, ze nieco nieje v
poriadku, nakolko opatrenie sa ciastocne minulo ucinkom (okrem
postarky), a vecsina letakov sa predsa len presmykne do
schranky. Dozviete sa to az o par mesiacov, ked vam vypnu
vodu/elektrinu/plyn/zoberu auto/... pre maly nedoplatok, lebo
Vam neprisla faktura. To by som bol zvedavy, ako by ste sa potom
rozculoval.
S moznostou nemat MX zaznam dana rfc priamo pocita.

Slavo T.