OT: automaticky vyber SMTP serveru - Thunderbird

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pátek Březen 20 23:05:57 CET 2009

Obavam sa, ze sme rovnako male ryby. T-com, rovnako ako yahoo
povazuju za velke ryby uplne nieco ine ako my.
Vidim, ze nastastie neboli v T-come dost dosledni, ked tvrdili,
ze ani odosielat posta nepojde. Ked je ten piatok, na pobavenie
prikladam aj skratenu verziu komunikacie (posledne som pisal
znacne "vytoceny do biela" ako sa hovori, tak...). Odporucam
citat odzadu.

Slavo T.