OT:reklama -

karel.dudasek@dobruska.cz karel.dudasek@dobruska.cz
Pátek Březen 20 09:29:36 CET 2009

Ahoj,
  nechcete to ukoncit ?
  Opet se to zvrhlo na debatu co je lepsi?
  A pritom je to jasne:

    Uzivatele ve windows jsou nauceni pracovat jako administrator, aby
    nemeli problemy s pravy.

    Kdyz si k windows sedne clovek zvykly z unixu pracovat pod svym uctem
    a na dulezite veci si pusti shell nebo se prihlasi jako root,
    ocekava, ze ty prava administratora ma a nikdo mu nebude tvrdit,
    ze ten ktery nastroj na to nemuze pouzit.

    Jsem v podobne pozici - priznam se, ze chovanim a filozofii Windows
    jsem silne znechucen. Kdyz Windows narazi na chybu, tak misto aby to
    daly poradne najevo, tak se tvari jako ze je vsechno v poradku.

         Karel Dudášek
e-mail: Karel.Dudasek@dobruska.cz
 	Mírová 727
518 01	Dobruška