OT:reklama -

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Březen 20 09:01:33 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 20.3.2009 od d.petr:

> Ale ale! :-)) M$ "OS" vi opet nejlepe, co administrator chce/muze a
> co administrator nechce/nemuze? :-D

Ne, to jsem psal za sebe, ja to vidim :-) Visty se jen ridi pravy,
ktera jsou jasne dana. V jinych operacnich systemech to snad takhle
nefunguje?

> Nechci se s Vami prit, ale podle Vas se poznamkovy blok hodi jeste
> na neco jineho, nez napr. prave zminena uprava souboru hosts?? Vy v
> Notepadu pisete treba dopisy??

Dopisy ne, na to jsou snad jine aplikace. Notepad je poznamkovy blok,
je urcen na textove soubory bez formatovani. Ano, pouzivam jej casto.
Kazdou chvili, kazdy den, porad na nejake TXT soubory. Je to male, je
to rychle, neni s tim problem. Normalne jedu v Total Commanderu a pres
F4 edituji textove soubory v Notepadu. Co je na Notepadu spatneho?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz