Pasivny ethernet hub

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Březen 19 11:22:13 CET 2009

No u toho mnou popisovaného pasivního hubu to bylo celé zapojené do velkého
odporového kruhu a "bordel" tam urcite nevznikal, jen úrovne byly nizsí,
proto nebylo mozno dosáhnout na plnou CAT5 délku.

Ta kosticka - jsou 2 typy, kdy skutecne jsou zapojené paralelne (pak je u
popisu, ze je mozno pouzívat pouze jeden pocítac soucasne), nebo na
nevyuzité páry, ale pak je potreba opacné krabicky u rozvadece.

  ----- Original Message -----
  From: jan kuba
  To: HW-news
  Sent: Thursday, March 19, 2009 10:41 AM
  Subject: Re: Pasivny ethernet hub

  Nevim jak je udelane tohle, ale videl jsem demonstrativne pripojene tri
ethernety paralelne na sebe ( snad tam byly nejake odpory.....) fungovalo
to, nicmene cely uspech byl zalozeny na tom, ze vetsi cast komunikace je
zachybovana a vzhledem k pouzitelne sirce pasma to co "prolezlo" nejak
pouzitelne ( na urovni TCP....) fungovalo.
  Tipnu si, ze ta kosticka bude udelana podobne a pocita se s tim, ze na
fyzicke vrstve bude peknej "bordel" :-)