Pasivny ethernet hub

jan kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Březen 19 10:41:55 CET 2009

Nevim jak je udelane tohle, ale videl jsem demonstrativne pripojene tri
ethernety paralelne na sebe ( snad tam byly nejake odpory.....) fungovalo
to, nicmene cely uspech byl zalozeny na tom, ze vetsi cast komunikace je
zachybovana a vzhledem k pouzitelne sirce pasma to co "prolezlo" nejak
pouzitelne ( na urovni TCP....) fungovalo.
Tipnu si, ze ta kosticka bude udelana podobne a pocita se s tim, ze na
fyzicke vrstve bude peknej "bordel" :-)