PHP versus ASP.NET

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Úterý Březen 17 10:29:01 CET 2009

To se neda uplne rict. Zalezi i na jakem stroji to bezi, jake jsou
verze programu a podobne. Treba starsi verze mysql uz pri radove
tomhle poctu zaznamu trochu drhly, aktualne by to melo byt o dost
lepsi. Ale pokud je ten obsah opravdu cely den staticky, tak bych
videl generovani jako rychlejsi (a slusnejsi k providerovi z hlediska
zateze systemu). Nicmene pri programovani neni zadna prace navic
prepnout z generovani na primy db vystup (kod uz mam napsany), kdyby
se ukazalo, ze je to treba.

KR