PHP versus ASP.NET

Adam Heinrich a.heinrich@seznam.cz
Úterý Březen 17 10:28:33 CET 2009

Všechny operace se záznamy v DB (třídění, ...) provádět databázovým
serverem. Databáze řeší spoustu věcí, mimo jiné i cachování výsledků,
takže operace jsou velice rychlé.

Viděl jsem i taková řešení, kdy bylo autorovi příjemnější data z
databáze natahat do pole a pak třídit, vyhledávat, spojovat.. Výsledkem
bylo, že už při několika desítkách záznamů byla aplikace velice pomalá -
o dost pomalejší, než kdyby se tyto operace řešily přes DB server.

Adam Heinrich
www.adamh.cz