OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Sobota Březen 14 21:09:05 CET 2009

Jenomze tomu, ze nekdo hodi flashku s kompletnimi otisky do kose
nezabranis tim, ze demonstrativne usmazis svuj biometricky pas s
hashem otisku (jak vlakno zacalo).
Tady bohuzel musime statni oblude duverovat, i kdyz zatim neukazala,
ze by si to zaslouzila... :(

KR