OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Sobota Březen 14 21:02:42 CET 2009

> krok 1. vydame pasy s rfid a aby lidi moc nervali tak i se stinenin
> krok 2. nove pasy s rfid ale bez stineni ( zduvodneni: vyndat pas
> z kapsy a otevrit jej pred ctenim je zdlouhave a lidi to obtezuje )
> krok 3. noseni pasu ve stinenem pouzdre postavime mimo zakon
> Pokud se nekomu zda ze prehanim, necht na webu shledne dnesni zpravy
> CT. Mimo jine obsahuji i toto: "Dnes byl pri demonstraci v Usti n.L.
> zatcen jeden clovek, protoze mel oblicej zakryty satkem."
> Jaky je rozdil mezi zakrytim obliceje satkem a zakryti pasu alobalem ?

Kdyby to utahovani sroubu melo byt takhle pruhledne bylo by to smutne, ale
me krom nekontrolovatelnosti kdo precetl z chipu jaka dat me strasi hlavne
ty veci kolem.

Kdysi byly fotky analogove - policajti (stat) mel jednu Vasi fotku, dneska
jou fotky digitalni
Kdysi se odebiraly otisky jenom zlocincum, za tyden se budou odebirat vsem
co jdou do zahranici - ano do pasu se vypali Hash ale co puvodni data
zlikviduje je stat ? Je to pravda ? Je to pravda protoze to rika Ivan Langer
?
Nenajde se za par let nekde v popelnici USB flashka a na ni otisky a fotky
100 000 lidi ?

Paranoia mi rika ze je rozdil kdyz stat rika - tehle svinarny se na vas
nebudeme dopoustet, protoze jsme se milostive rozhodli (a pristi rok se
milostive rozhodneme jinak) -  oproti - tehle svinarny se na vas nemuzeme
dopoustet, protoze je to technicky nemozne nebo protoze tahle data proste
nemame.

Zdravi Petr Kubac