OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Sobota Březen 14 17:06:30 CET 2009

Ani jedna ze jmenovaných věcí není nic jiného, než návnada.

Kdysi dávno se bojovalo proti čarodějnicím. Potom se přešlo na válku proti
drogám. Tím byli notně posíleni pašeráci a mafiáni. Ale i přes tuto podporu
nejsou všude. Bylo potřeba něco všudypřítomnějšího, co lze použít proti
komukoli, jako kdysi čarodějnice. Tak se zrodila válka proti terorismu
(VPT). Tohle se zdálo být dokonalé - VPT vyvolává nenávist a ta zas
produkuje teroristy. Ale po internetu se bomby přenášet nedají. Tak přišli
na řadu pedofilové. O děti se bojí každý - dokonalé.

Se státem a občany by to (dle mého názoru) mělo být jako panem Werichem a
jeho manželkou (nepamatuji si to zcela přesně, ale bylo to nějak takhle):

"Manželka řeší takové ty nedůležité věci, jako 'Co uděláme s tvojí
výplatou?' a já řeším takové ty zcela zásadní, důležité věci, jako je třeba
náš vztah s Rwandou."

PH

From: "Galloth" <lordgalloth@gmail.com>
Jenomze problem je trochu jinde. Samozrejme se muzeme rozhodnout, ze
technologie pouzivat nebudeme, ale pak ti zly (rozumnej mafie,
paseraci, teroristi, ...) je pouzivat budou a mi proti tomu budeme
bezradni. Mate to stejne, jako s odposlechem na pocitacovych sitich.
Vsichni by byli nejradeji, kdyby se jim do jejich paketu nikdo
nedival, nejlepe ani na hlavicku ne ale take by vsichni chteli email
beze spamu, zakazat a trestat detskou pornografii a podobne.
S rozvojem technologii pproste stoupaji moznosti jejich zneuziti a
jedine c s tim muzete udela je bud technologie smazat s celeho sveta
(jaderna valka nebo globalni katastrofa by mohla stacit) a nebo se s
tim vyrovnat. Protoze i kdyby se nejakym zazrakem podarilo jejich
nasazovani zastavit u legalnich instituci, tak se to nikdy nepodari u
tech kteri chteji zakony naopak obchazet.