OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Březen 14 15:33:43 CET 2009

Jenomze problem je trochu jinde. Samozrejme se muzeme rozhodnout, ze
technologie pouzivat nebudeme, ale pak ti zly (rozumnej mafie,
paseraci, teroristi, ...) je pouzivat budou a mi proti tomu budeme
bezradni. Mate to stejne, jako s odposlechem na pocitacovych sitich.
Vsichni by byli nejradeji, kdyby se jim do jejich paketu nikdo
nedival, nejlepe ani na hlavicku ne ale take by vsichni chteli email
beze spamu, zakazat a trestat detskou pornografii a podobne.
S rozvojem technologii pproste stoupaji moznosti jejich zneuziti a
jedine c s tim muzete udela je bud technologie smazat s celeho sveta
(jaderna valka nebo globalni katastrofa by mohla stacit) a nebo se s
tim vyrovnat. Protoze i kdyby se nejakym zazrakem podarilo jejich
nasazovani zastavit u legalnich instituci, tak se to nikdy nepodari u
tech kteri chteji zakony naopak obchazet.

Honza