magnety - gulovy magnet

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Čtvrtek Březen 12 12:43:26 CET 2009

Měli jsme v práci magnetické kuličky, které prý měly více pólů. Bylo to vložené
v nějaké kulaté cívce, kde to vytvářelo pulsy pro měření pohybu. Celé zařízení
sloužilo pro měření aktivity dobytka - co krok to impuls. Já k tomu psal pouze
SW, takže v HW jsem se dostal čistě ze zvědavosti, ale ty výrobky fungovaly s
vícepólovými kuličkami nepoměrně lépe než s kuličkou s obyčejným magnetem.

Standa