magnety

Šula Miloš sula@rps.cz
Čtvrtek Březen 12 11:24:04 CET 2009

To nevím, ale v případě HD magnetů jsem zjistil, že se jedná o MU slitinu,
která se chová jako magnetický štít.

viz.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mu-metal
nebo
http://www.youtube.com/watch?v=3aVxB9oXcEc

Miloš

----- Original Message -----
From: "Pavel" <hw@itherm.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 12, 2009 10:08 AM
Subject: Re: magnety

Aby magnet magnetoval jen z jedne strany tak musi byt zahnuty jako podkova.
pak mate severni a jizni pol na stejne strane.

V praci mame magnety na nastenky ktere na ni drzi jen jednou stranou. Kdyz
jsem je daval na sebe tak po sobe poskakuji a jde poznat ze se na jedne
strane postupne stridaji S a J pol. Jak je to ale udelane netusim.

Pavel