CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim - procesory

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Březen 11 14:18:11 CET 2009


Tak to urcite neni ono, 12C508 je takova jednoducha kolobezka s par registry, proste cisty RISC procesor, neni treba premyslet nad milionem periferii.

Michal Gregor
  ----- Original Message ----- 
  From: Pavel Novotny 
  To: 'HW-news' 
  Sent: Wednesday, March 11, 2009 2:09 PM
  Subject: RE: CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim


  Mrknete k Silabu delaji x51 v pouzdrech 3x3mm a 4x4mm s 10 respektive 20piny. Neni to sice uplne to same, na motaze typu vrabci hnizo nepouzitelne, ale rucne se to osazovat da a vykonove to 12C508 prevalcuje min o tridu.

   https://www.silabs.com/products/mcu/automotive/Pages/C8051F52xA-53xA.aspx

   

  PN

  From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal HW
  Sent: Wednesday, March 11, 2009 1:14 PM
  To: HW-news
  Subject: Re: CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

   

  Obecne x51 je velka na male aplikace a na rozsahle SW je mala...

   

  Neni nad 12C508 krasny jendoduchy kousek kremiku....

  Dela se neco takoveho u jinych vyrobcu?

   

   

  Michal Gregor

   

  PS: co tak prepsat predmet?

    ----- Original Message ----- 

    From: Pavel Novotny 

    To: 'HW-news' 

    Sent: Wednesday, March 11, 2009 12:12 PM

    Subject: RE: CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

     

    Celkem souhlasim, ale jako skalni uzivatel x51 si dovolim jednu poznamku,
    ten pametovy model to je pomsta  Sithu nebo Sionistu z Intelu, to proste
    musel vymyslet nejakeho cipa syn.
    :-)
     

    PN

    -----Original Message-----
    From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
    Behalf Of Jan Waclawek
    Sent: Wednesday, March 11, 2009 11:34 AM
    To: HW-news
    Subject: Re: CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

    Ale nie, ono to nie je az take zle prirovnanie, akurat ze '51 nema
    ekvivalent u aut. Vysvetlim.

    Tie PIC a AVR a 'HC08 a ta rada od Renesasu co ju tu spomina Riso Kaliciak a
    Z8 - to vsetko je ako s beznymi automobilkami. Obvykle ma automobila
    niekolko podvozkovych platforiem - t.j. motor, podvozok, znacna cast
    elektriky, nadrz a rozvod benzinu atd. su rovnake alebo malo odlisne (na
    rozdiel od automobiliek sa kazdych 5 rokov nerobi imitacia inovacie, ale to
    nie je podstatne) - a na to postavi rozne vrchy - kabrio/kvazisportak,
    dvojdverak, stvordverak, patdverak, kombi, uzitkovy minivan alebo pickup,
    alebo tie dnes moderne vysoke auta, neviem ako sa im hovori.

    No a predstavte si, ze sa cast automobiliek dohodne, a zacnu - na zaklade
    trabanta - vyrabat jednotny podvozok. Spusta veci je vzajomne zamenitelnych,
    zjednodusi sa servis, zlacni sa vyroba, vyrobcovia si mozu navzajom
    vypomahat. Povodne robili aj rovnake resp. velmi podobne nadstavby, a
    sortiment bol biedny - jediny dvojtaktny motor, dve sedive bakelitove
    karoserie (stvordverak a kombi). Medzdicasom vsak vznikli nove, moderne
    motory, vykonne, usporne; a nielenze sa da vybrat zo vsetkych moznych
    nadstavieb, ale ten motor sa pouziva aj ako maly motor tam kde treba -
    zalozne generatory, startovacie motory velkych motorov, staticke motory
    cerpadiel atd. Trabant sa uz nerobi; je vsak vyrobca, ktory tvrdi, ze on je
    ten jediny spravny co urcuje trend spolocnej platformy (robi dobre auta,
    rychle, male, velke, vselijake, ale su dost drahe). Vyrobcov vsak je stale
    dost, a je dostatok nahradnych dielov aj servisov.

    Bohuzial, ti, co tomu nerozumeju, si stale myslia, ze je to stale ten
    original trabant s jeho neduhmi a nedostatkami doby, ked vznikol.

    wek


    ----- Original Message ---------------
    >S tímto pøirovnáním nesouhlasím, podle mne je úplnì scestné.
    >Nechápu, z jakého dùvodu se v¹e pøirovnává k automobilùm.
    >Koèí F.
    >
    >
    >Dne Wed, 11 Mar 2009 10:37:35 +0100 Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>  
    >napsal/-a:
    >
    >> Puvodni zprava ze dne 11.3.2009 od Jan Waclawek:
    >>
    >>> No, to mate presne ako s jednocipmi: darmo su '51 najlepsie
    >>> jednocipy na svete, aj tak kazdy tlaci PICka a AVRka...
    >>
    >> To mas presne jako s auty: kazdy majitel trabanta je presvedceny o
    >> tom, ze trabant je nejlepsi auto na svete, prestoze ostatni jezdi v
    >> mercedesech, bavoracich a jaguarech...
    >>
    >> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

    _______________________________________________
    HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
    Hw-list@list.hw.cz
    http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



    __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3925 (20090311)
    __________

    Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.cz


     

    __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3926 (20090311)
    __________

    Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.cz
     

    _______________________________________________
    HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
    Hw-list@list.hw.cz
    http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



  __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3926 (20090311) __________

  Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

  http://www.eset.cz


  __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3926 (20090311) __________

  Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

  http://www.eset.cz



  __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3926 (20090311) __________

  Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

  http://www.eset.cz



------------------------------------------------------------------------------


  _______________________________________________
  HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
  Hw-list@list.hw.cz
  http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- dal¹í èást ---------------
HTML p?íloha byla odstran?na...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20090311/4b55eca4/attachment-0002.htm 


Další informace o konferenci Hw-list