CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Březen 11 13:38:34 CET 2009

Z toho si nic nedelejte, mne totiz unikl vyznam, cituji:

No, to mate presne ako s jednocipmi: darmo su '51 najlepsie jednocipy na svete, aj tak kazdy tlaci PICka a AVRka...

Mluvilo se o nejlepsich jednocipech na svete, ale to je prece nesmysl,
dokud nezname aplikaci a navic ne kazdy tlaci PIC a AVR, existuji za
stejne penize i 32bity (tedy zase, jak pro co), tak proc je nepouzit,
nevidim v tom problem, kdyz se na tom jeste treba usetri za cas vyvoje
;). Nerikam, ze kazdy musel pochopit, co jsem napsal, ale uprimne, je mi
to docela fuk, pouzivejte si co chcete a na co chcete, mne to prece
nijak neboli ;).

--
Jiri Bezstarosti