CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Milan B. milan@bastl.sk
Středa Březen 11 12:51:05 CET 2009

Neodpustim si: Nejako mi unika logika tejto (a podobnej - sumarne
reagujem aj na predosle maily inych autorov) argumentacie.

Ked uz sa zacalo s prikladom aut: ak niekto povie, ze BMW X5 je
najlepsie auto, nikto nebude argumentovat, ze Scania R620 je lepsia,
lebo utiahne 25 tonovy naves alebo ze Fabia je lepsia, lebo ma lacnejsi
(aj ked castejsi) servis .... proste bude sa diskutovat o autach
podobnej triedy. Zvlastne je, ze toto neplati pri porovnani MCU.

Proste veci existuju a pouzivaju sa v nejakom kontexte. A v tomto
kontexte je mozne porovnavat. A ten kontext je snad dost jasny - ak
povieme, ze x51 je najlepsia, tak (aspon mne) z toho vyplyva aj ten
kontext v ktorom je (podla tvrdenia autora) najlepsia. Ani vo sne by ma
nenapadlo argumentovat spracovanim zvuku a videa, mobilnymi telefonmi  a
podobne.

Alebo ze by bol ten kontext tazko postrehnutelny? Mozno to tak bude.
Sice su  ludia, ktori s tou Scaniou pojdu do trafiky pre cigarety, ale
je ich velmi, velmi malo. Zato ludi, ktori daju ARM9 do dialkovo
ovladanej ziarovky pribuda :)

BTW, najlepsi MCU je MSP430, tesne pred x51 :)

-m-