Diodove bloky 50A - prehrivani

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Březen 9 07:00:39 CET 2009

Jeste me napada, neni mozne,ze prechody jsou v pohode ale ohrev vyvodu
zpusobuje proste odpor vyvodu a to, ze nejsou prakticky chlazeny? Co zkusit
nakontaktovat nejake Fastony s chladici ploskou?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Koder Petr
Sent: Monday, March 09, 2009 6:56 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Diodove bloky 50A - prehrivani

Ano, pod stejnym označením vyrábí diodovy blok vice vyrobcu. Také jsem bloky
od ruznych vyrobcu "meril", ale zavery jsou podobne. Pravda, zadny opravdu
"značkový" vzorek jsem nemel.

S tim ubytkem si asi uplne presne nerozumime. Ty hodnoty napeti co pisu,
jsou pro dve seriove zapojene diody (zkratovany mustek).

0,8V na prechodu kremikove diody při těchto proudech a průrazném napeti není
nikterak moc. V katalogovem listu je uvadene maximální napeti na diode tusim
1,1V.

Petr