Diodove bloky 50A - prehrivani

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Pondělí Březen 9 06:55:53 CET 2009

Ano, pod stejnym označením vyrábí diodovy blok vice vyrobcu. Také jsem bloky od ruznych vyrobcu "meril", ale zavery jsou podobne. Pravda, zadny opravdu "značkový" vzorek jsem nemel.

S tim ubytkem si asi uplne presne nerozumime. Ty hodnoty napeti co pisu, jsou pro dve seriove zapojene diody (zkratovany mustek).

0,8V na prechodu kremikove diody při těchto proudech a průrazném napeti není nikterak moc. V katalogovem listu je uvadene maximální napeti na diode tusim 1,1V.

Petr