zbozicko z DX, skusenosti?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Březen 8 08:15:48 CET 2009

No jo no, DX je pro lidi odchovane socikem docela dobrej kram - protoze
za levno dostane slusnej zaklad na DoDo. Obcas nekam pridelat lepsi
chladic, nekde neco namazat, dotahnout sroubky, vymenit kabely nebo
vypinace a je z toho o tridu lepsi cajk.

To TME funguje jako velkej distributor - kdyz doprodaji tak objednaji
zase az k nejakemu datu - ja jsem objednaval odporove pole 6x10k nekdy v
listopadu s tim ze nejsou a byl tam datum nekdy v cervnu pristiho roku.
Rikal jsem si, ze to bude nejaka bota - nebyla - v cervnu mi zavolal
postak a prinesl mi balicek a v nem 50ks 6x10k. Odpozoroval jsem, ze to
tak funguje naprosto se vsim. Ale na druhou stranu - ty datumy tam
vetsinou jsou a nebo lze dat dotaz na dostupnost.

Radek Vicek