zbozicko z DX, skusenosti?

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Březen 8 07:31:05 CET 2009

Ano, komentare pod zbozim jsou velmi dobre voditko, casto jsou tam doplnene
i parametry, a osobni nazor - zbozi zatim vzdy splnilo moje ocekavani, ve
vetsine pripadu ho vysoko predcilo. Napr. stridavy regulator s motorem do
letadylka: srovnatelne provedeni s vyrobky na nasem trhu, funkce naprosto
bez chyby, cena 1/3 zdejsi! Ta nabijecka, na kterou jsem se zde pred casem
ptal to same. Atd. S clem si hlavu nelamte, oznacuji vse jako darek - gift.
Navic celni limity se myslim zvedaly a take neni problem objednat ty veci
samostatne. Nakonec DX to tak dela bezne, kdyz neni vec za pet $ skladem,
tak mi to poslou za tri dny samostatne.
Pri te prilezitosti si neodpustim poznamku k TME. Display objednnany
29.11.2008 mi prisel tento tyden ve stredu. Uz jsem na to zapomel a koupil
jinde. Tomu se rika rychlost :o).
Dobre rano
Vladimir

Často se dají získat nějaký informace od ostatních kupujících. Pokud tam
nejsou, tak je třeba počítat s tím, že to je Čína a bude to značně
nekvalitní.