Re: OT: Kombinované sporáky - elektrická přípojka

Petr Wilhelm petr.wilhelm@gmail.com
Pátek Březen 6 11:34:53 CET 2009

Dobre poledne

 Take mame sporak s elektrickou troubou Mora pripojenou jen tak do
zastrcky, kdyz jsem se na to ptal revizaka tak mi tvrdil ze to tak byt
nemuze. Ja ale potom nerozumi tomu proc tam tu zasuvku davaji. Zatim
to funguje bez problemu jen jsem take pro jistotu natahl solo kabel.

Petr Wilhelm