Re: OT: Kombinované sporáky - elektrická přípojka

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Březen 6 11:27:49 CET 2009

My mame taku moru (esper?), ma asi 12r, bola v byte, ktory sme kupili
a nie je dovod ju menit. Normalne ma sietovy kabel do zasuvky, pravda
trochu hrubsi, ako ine spotrebice. Napaja sa cez to normalne ohrev
rury, piezo zapalovace plynu a osvetlenie.

miro