Shanim ISA grafiku

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Březen 6 10:28:59 CET 2009

No jo doba se zmenila . Me kdyz bylo 6 let (rok 1986) nasi meli nejake
prebytecne penize z dovolene nekde v bulharsku tak jsme koupili prvni
pocitac atari 800. Dodnes si pamatuju jak jsme nemeli ani kazetak a
tak prisel pan s kazetakem nahral hru , my se modlili aby neblikla
elektrika, a hrali jsme jednu hru tyden - cela rodina a to se chodili
koukat sousedi . Informace nebyly zadne vsechno jsem si pozdeji musel
zjistit a naucit sam se slovnikem v ruce.

Dnes synovci ani hry, ktere nejsou cesky nehraji, o pozadi pocitacu
nevi vubec nic nebo si to jednoduse najdou na internetu (to zvladnou).

Zrovna nedavno jsem na aukru prodal prave to atari 800, commodore 64 a
didaktik gama jeste v orig. krabici jako set za cca 2000 :) Jenom se
na to prasilo a uz jsem taky zlenivel , kdyz to budu chtit ukazat
synovi, kteremu jsou ted dva roky pustim emulator a ukazu :) Sice to
nema to kouzlo 10minut nahravani, ale zas to nemusim vytahovat ze
sklepa :)

snehulak