vykon topeni

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Březen 5 13:13:40 CET 2009

Ti mi povidejte.... Znami maji byt 2+1 ve starem cinzaku, ze vsech stran
jine byty, cca 70m2, je tam celkem cca 60 pulmetrovych litinovych clanku a
nechali si nakukat, ze tam musi byt kotel (plynovy) 24 kW....protoze ho maji
i ti ostatni.... samozrejme, kdyz jde o kseft, "firma" tehdy delala
plynofikaci vsech bytu. Marne byly snahy o vyvraceni tohoto nesmyslu,
nestacilo ani to, ze pro nas volne stojici RD s bezmala 3x takovou plochou
podlah je i 12 kW moc. Nehlede na to, ze celou zimu "setri" a radiator v
jedne mistnosti maji zastaveny.
AZE

Od boku to strili takto:
Stary barak 60W/m3
Normalni 50W/m3

Rekneme stary barak s podlahovou plochou 160 m3, celkem 24 kW, radiatory se
rozstreli podobne. A nejakou podobnou metodu maji i na prumer potrubi.

Ja vim, ze to je blbost, ale nekteri lide si nedaji vysvetlit, ze i
predimenzovany kotel je problem. Takze davaji do domku silene vykony, i kdyz
by
treba potrebovali jenom 8 nebo 12 kW.

Standa