OT implementacia PTP ako filesystemu v Linuxe, was: OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zasenaletelsvojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

iko iko@kamarad.cz
Úterý Březen 3 09:06:59 CET 2009

Este sa trochu priopravim. Nasiel som aj implementaciu v user space
(FUSE). Pouziva to kniznicu gphoto.
vid http://www.gphoto.org/proj/gphotofs/

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises