Porovnani predradniku Sinecan a Osram

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Březen 2 21:40:24 CET 2009

> tu su tie fotky:
>
> http://picasaweb.google.sk/vida.hu/GeneralPurposeCapacitor#
>
> Robo

Pekne. Diky.

> No to co jsem videl neni prakticky vlhkotesne nijak - to co je videt na
> fotce je cele zabalene do nejake folie, ktera je zahnuta kolem celeho
> tistaku. Jedine co jsem si vsiml, ze celej spodek toho Osramu ja zalitej
> do nejakeho cerneho sajrajtu - nevim zda to funguje i jako tepelnej most
> s tou krabickou a zaroven to i nejak chrani pred vlhkem. Urcite to neco
> snese, ale na kondenzujici vlhkost to urcite stavene neni. Z boku je do
> te krabicky normalne videt.

Dik, no ono to s vlhkosti nebude tak zhave a kondenzujici asi uz vubec
ne. Invertor tam skladujeme a svarime s nim celkem bez potizi, ted jsme
ho rozebirali pro vycisteni a zadna znamka koroze. BTW: v aute mam
spolehlivy vlhkomer - kontrolku airbagu, kdyz blika uz v garazi bylo v
noci sucho, kdyz az za jizdy bylo vlhko. Je to problem konektoru k
predpinacum pasu nekde pod sedackou ale jeste jsem se nedostal k tomu
abych ho vycistil.

> Mam je uz druhy den namontovane a rano jsem se dival jak to startuje a
> nejprve obe zarovky slabounce probliknou (mozna test zda jsou ok), pak
> normalne klasicky zhavi jak s beznym starterem a pak najednou obe zapali
> bez mrkani. Je treba pocitat s tim, ze jak Sinecan tak Osram v pripade
> poruchy jedne z zarivek nezapali ani druhou. To muze byt trochu blby
> kdyz neni v mistnosti jine svetlo.

To neni muj problem, ja zarivky kombinuji vzdy s jednou zarovkou
zpravidla 40W (kvuli ekofasistum si ted musim udelat krabici zasob) a
udelam to urcite i tady. Puvodni instalace je tak udelana taky, zarovka
se da rozsvitit samostatne kdyz je potreba jen pro neco dojit a ne tam
pracovat. Navic je tam i neco prirozeneho svetla z oken.

> No elyt je dle meho na 85st, ale z te velikosti bych obavy asi nemel.
> Zrejme je tam udelane misto pro vetsi z duvodu stejneho plosnaku i pro
> vetsi prikony zarivek. Preci jen tohle je jen 2x18W.

No ja planuji 2x36 a to cele 2x

> V kazdem pripade proti Sinecanu jsou vyrazne min teple. Sinecan do prstu
> skoro az palil (odhaduji cca 45st). Ty Osramy jsou jen na dotek vlazne.

Hm to taky o necem vypovida. Jeste dohodnu nejake detaily s tatou a na
jare se do toho pustim. Akorat abych osram shop navstivil uz ted jestli
dodaci lhuta bude 3 tydny tak to vyjde akorat.

Jeste jednou diky.

Pavel