Porovnani predradniku Sinecan a Osram

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Březen 1 20:06:01 CET 2009

Pavel_t napsal(a):
> Uvazoval jsem prave o Sinecanu ale kdyz jsi tu minule poptaval Osram tak
> jsem se dival do katalogu a uvazuji o nich. Mam ale dotaz jak jsou na
> tom s vodotesnosti resp. vlhkotesnosti? V katalogu je u nekterych sice
> neco uvedeno ale ty jsi ho rozebiral tak muzes poskytnout realne
> informace. Dik.

No to co jsem videl neni prakticky vlhkotesne nijak - to co je videt na
fotce je cele zabalene do nejake folie, ktera je zahnuta kolem celeho
tistaku. Jedine co jsem si vsiml, ze celej spodek toho Osramu ja zalitej
do nejakeho cerneho sajrajtu - nevim zda to funguje i jako tepelnej most
s tou krabickou a zaroven to i nejak chrani pred vlhkem. Urcite to neco
snese, ale na kondenzujici vlhkost to urcite stavene neni. Z boku je do
te krabicky normalne videt.

> No v katalogu Osram jsou popsany ruzne featury a na to asi 2 tranzistory
> jako u Sinecanu nestaci...

Mam je uz druhy den namontovane a rano jsem se dival jak to startuje a
nejprve obe zarovky slabounce probliknou (mozna test zda jsou ok), pak
normalne klasicky zhavi jak s beznym starterem a pak najednou obe zapali
bez mrkani. Je treba pocitat s tim, ze jak Sinecan tak Osram v pripade
poruchy jedne z zarivek nezapali ani druhou. To muze byt trochu blby
kdyz neni v mistnosti jine svetlo.

> vyrobce nazyva. Ale ten mensi elyt na fotce me ponekud znepokojuje,
> muzes jeste zjistit co je to za vyrobce a typ? Je alespon na 105stC?

No elyt je dle meho na 85st, ale z te velikosti bych obavy asi nemel.
Zrejme je tam udelane misto pro vetsi z duvodu stejneho plosnaku i pro
vetsi prikony zarivek. Preci jen tohle je jen 2x18W.

V kazdem pripade proti Sinecanu jsou vyrazne min teple. Sinecan do prstu
skoro az palil (odhaduji cca 45st). Ty Osramy jsou jen na dotek vlazne.

Radek Vicek