OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite(iPod Shuffle II)

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 2 19:46:11 CET 2009

 2.3.2009, 19:42:08

Jiste, i ja to tak delam. Takze jsem peclive studoval kvalitu fotek,
zpusoby ovladani, vydrz baterie, dokonce i typ pripojovaciho
konektoru. Jen ten zpusob jakym se bavi fotak s PC jsem opomel.
( v <sub> je neco o naivite ;-) )

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz