OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite(iPod Shuffle II)

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Březen 2 19:16:49 CET 2009

No ono je to stejne, jako s tim iPodem - osobne nez si cokoli koupim (no
dobre, u rohliku to neplati...), tak si prochazim net, hledam manualy a
fora, kde se o danem produktu diskutuje. Tim minimalizuji riziko, ze koupim
neco, co mi zasadne nevyhovuje, na minimum.

V pripade DSLR Canon mi tento zpusob nevadi - prvni nakup, soucasne s prvni
DSLR, byla ctecka karet, kdyz nicjineho, je to vyrazne rychlejsi a kdyz ma
clovek vic karet (a vic fotaku), je to -pro mne- nejjednodussi reseni. A
jestli s sebou nekam "ven" vezu notebook a kabel nebo notebook a ctecku, to
uz pro mne nepredstavuje nijak zavazny rozdil.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 02, 2009 6:51 PM
Subject: Re: OT Digitalne fotaky,co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel
svojej vlastnej naivite(iPod Shuffle II)

2.3.2009, 18:47:52

Jenze tenhle canonyrskej zpusob mi neumoznuje, pracovat s fotakem tak
jak jsem byl zvyklej (datove uloziste, sprava v TC).
Znovu opakuji; nepodpora MassStorage je pro mne dost vyrazne minus.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz