OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Březen 2 15:25:36 CET 2009

Synovi som za vlanajsie vysvedcenie kupil nejake lacne Canon A3xx, a tiez sa v nom baterky nevybijaju. Zaujimave vsak je, ze kym na tie niklaky ide bez problemov nafotit takmer celu gigovu flashku, na nove bezne zinko-uhlikove (nejaky energizer) urobil tri fotky a zhasol.

wek