OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Ales Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Březen 2 15:10:57 CET 2009

Já mám Canon 570IS, kamarád nějaký 410, nebo co. Zrovna jsme se o tom
minulý týden bavili, že nám to dělá to samé. Předtím jsem měl Canon
A300, a v tom jsem mohl mít akumulátory půl roku, a po půl roce šel
zapnout a fotil.

--
Aleš Filip