OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 2 12:08:28 CET 2009

 2.3.2009, 11:58:30

V souladu s pojmenovanim tohoto vlakna jsem naivne nepredpokladal, ze
dneska je nejakej fotak bez mass. No a pak uz jsem se jenom divil a
a skripal zuby.
Nicmene, kdybych se mel vyhybat koupi kazdeho vyrobku, na kterem mi
neco vadi, tak toho opravdu moc nenakoupim.
Takze i s dnesnimi znalostmi, bych canona koupil. Sice nema
MassStorage, coz je jasny nedostatek a nehodlam to vydavat za jeho
prednost, ale zase ma chdk, coz je velke plus, ktere neexistenci mass
kompenzuje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz