OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Březen 2 07:03:09 CET 2009

2009/3/2 JD <jirkonf@seznam.cz>:

>  Zdravim.
>
>  Stary Canon A40, MASS to neumi, ve Win se spusti takovy ten pruvodce
> importem fotografii (primo soucast XP), na linuxu pouzivam treba digikam. Toto
> je stary kousek, ale u novych vyrobku absenci MASS nechpu. Nejlepsi reseni co
> sem u MP3 playeru videl byla polozka v menu kera nastavovala chovani USB - bud
> na MASS, nebo MTP. Kdo rad MASS, zapne si MASS, kdo rad WMP + synchronizace a
> podobne pro me zbytecne radovanky, nastavi si MTP.
>
> Proc to tak nemaji dnes uz vsichni...? IMHO u MP3 playeru se vymlouaji nebo
> [...]

A proč by měli mít? Canon prostě používá jen PTP, je to taky standard,
Wokna ho podporujou, Linux nejspíš taky, tak proč by měli u Canonu
něco měnit? PTP ovladač je součástí Windows (XP, SP3), zkusil jsem oba
svoje Canony, po připojení prvního si to nainstalovalo ovladač, po
připojení druhýho už to jen použilo ten stávající (nechovaj se USB
flash disky podobně?). Pokud v tý kavárně nebude nějakej OS z minulýho
století, tak byste neměl mít problém. (Jestli chcete, můžu večer
udělat ještě test s jiným kompem a účtem bez admin práv, jak se to
bude chovat).

Jistě, Canon nejspíš přichází o část zákazníků, ale zřejmě to neni
tolik, aby kvůli tomu zkrachoval.

Stejně je lepší používat čtečku, dneska je to otázka pár korun a
myslim, že i ten přenos fotek je pak rychlejší (u starýho foťáku
určitě, u novýho nevim).

Pavel Kadečka.