HDO dekoder

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pondělí Březen 2 11:21:30 CET 2009

100% souhlas.
Jenom doplnim, ze v soucasne dobe mame na netu jiz dostupna existujici
reseni pro vsechny mozne oblasti a casto tak, pokud neco podobneho
clovek resi, nam to usetri spoustu driny a namahy s objevovanim jiz
davno objeveneho a muzeme tim padem napnout sve sily do oblasti, ktera
pak casto jsou prinosem pro dalsi a dalsi v rade pokracovatelu za nami -
a v tom je ten hlavni argument a ta hlavni sila pro pouziti a vytvareni
svobodneho otevreneho kodu...