HDO dekoder

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pondělí Březen 2 10:19:58 CET 2009

Martin,

bolo to len na porovnanie oproti hroznemu medvedveeru ;-),
vid moj predosly prispevok. Ktovie, mozno mam k medvedom
zdedenu averziu (vid priezvisko)?

Co sa mna tyka, suhlasim s nazorom, ze otvorenost
je len a len dobra vec tam, kde sa to da a bude to s nou
len lepsie. Proprietarne aplikacie pouzivam akurat tak
Eagle a VMware server, prostrediu Windows sa vyhybam
kvoli velkej kope dovodov, ale naozaj nechcem startovat
dalsie zbytocne vlakno, kde sa kazdeho "source mem"
bude snazit o genocidu toho opacneho, az do saturacie
threadu.

Ale ked uz sme pri tom FLOSS :-), dnes rano som videl
vyveseny plagat, ze v sobotu 7.3.2009 sa bude konat
od 9-16 h Linuxfest v DK Dubravka. Viac info:
http://www.linuxfest.sk/index.php?info=1
http://www.linuxfest.sk/index.php?x=3
Pre zaujemcov to moze byt vhodna prilezitost
na osmelenie sa a prve kliknutia.

A inak, nie je vsetko o GNU/Linuxe, existuje dalsi velky
ekosystem softveru, ktory nezavazuje odovzdavat spat
zdrojaky ako GPL licencia, a najvacsimi predstavitelmi
je softver releasovany pod licenciami BSD, Apache, MPL
a dalsimi. Napriklad OpenBSD (inak skvely sietovy secure
OS s "az" dvomi znamymi zneuzitelnymi bezpecnostnymi chybami
za vyse 10 rokov!), dalsie bratske Free/Net/neviemcoeste BSD,
Apache a Tomcat servery, neuveritelne haldy Java softveru atd.

Lubos