OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 2 01:16:24 CET 2009

 2.3.2009, 1:07:27

Normalni je ten mass, akorat canon je dost silne na to, aby si to
mohl delat po svem. Takze canony pouzivaji TWAIN ci nejakou jeho
modifikaci, coz je IMHO zpusob starsi nez mass. Jinak na karte jsou
bezne jpegy popr. rawy, ve ctecce to jde normalne precist.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz