OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Pondělí Březen 2 00:42:12 CET 2009

Mam Canon Powershot A530 a pri pripojeni se hlasi jako P2P zarizeni..
Zadne dodatecne ovladace nepotrebuji (alespon v suse to bezi v pohode)
. Karta vlozena do ctecky obsahuje tradicne slozku "DCIM" v ni
podslozku "100CANON" a v ni jiz bezne jpeg soubory.

josef dvoracek