Porovnani predradniku Sinecan a Osram

Robert Vida vida.hu@gmail.com
Neděle Březen 1 18:30:53 CET 2009

Elyt v predradiku SINECAN je od firmy GENERAL PURPOSE CAPACITOR. My
sme mali kondiky od tejto firmy v zdrojoch kde za cca 1 rok odisli.
Tak sme kondiky vyradili a odlozili v sklade. Po 4 rokoch sme otvorili
krabicu a cuduj sa svet: vsetky kondiky sú nafuknute a je vyteceny
elektrolyt. Kondiky boli nepouzite, sú napáskované na papierovej
paske.  Ak by som to nevidel na vlastne oci tak neuverim. Ak chcete,
poslem aj foto.

Robo