Porovnani predradniku Sinecan a Osram

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Březen 1 17:45:06 CET 2009

> V ramci uspor a vylepsovani sviceni v terariich jsem nakoupil
> predradniky Sinecan5 2x18W a Osram Quicktronic Professional 2x18W -
> cenove vychazeji +- stejne kolem 470Kc za kus.

Diky, ze jsi to porovnani udelal, sam ted resim osvetleni v dilne a
mozna i garazi (je to jedna "budova"). Mam tam klasicke zarivky a
polovina jich uz nefunguje. Zrovna dnes jsem po mesici vyhodil starter
od Philipse (ale je v tom mozna nevinne nebot svitidla jsou stara).
Uvazoval jsem prave o Sinecanu ale kdyz jsi tu minule poptaval Osram tak
jsem se dival do katalogu a uvazuji o nich. Mam ale dotaz jak jsou na
tom s vodotesnosti resp. vlhkotesnosti? V katalogu je u nekterych sice
neco uvedeno ale ty jsi ho rozebiral tak muzes poskytnout realne
informace. Dik.

> Osram je urcen pro caste rozsvecovani, predzhavuje cca 2s, je urcen az
> do teplot 75st, delka privodu k zarivkam 1.5 a 3m a jeho delka je 42cm!!!
> Sinecan nabiha hned, nepredzhavuje, delka privodu 1.2m a je dlouhy jen 28cm.
>
> Oba jsem otevrel a nafotil (skenerem bo tu nemam fotak). V Osramu je
> nejaky PDIP svab s oznacenim:
> Osram 22 32 046
> 991 CD V6
> MYS 99835

No v katalogu Osram jsou popsany ruzne featury a na to asi 2 tranzistory
jako u Sinecanu nestaci...

> Fotky jsou zde:
> http://www.cncnet.info/work/predradniky/osram_quicktronic_professional_QTP8_2x18W.jpg
> http://www.cncnet.info/work/predradniky/sinecan5_2x18W.jpg
>
> Na prvni pohled je videt, ze veskere civky jsou skoro 2x masivnejsi nez
> u Sinecanu. Tim nerikam nic o kvalite nebo lepsim provedeni.

Doma mame ve vsech lustrech nakombinovane ruzne zarivky od Osramu vzdy s
jednou zarovkou, nektere uz skoro 15let a zatim jsem menil jen ty
zarovky. Tak snad i ty predradniky budou opravdu professional jak je
vyrobce nazyva. Ale ten mensi elyt na fotce me ponekud znepokojuje,
muzes jeste zjistit co je to za vyrobce a typ? Je alespon na 105stC?

> Zatim budu pouzivat ty Osramy protoze by mely byt lepsi a UV zarivky
> nejsou zrovna za hubicku abych experimentoval.
>
> Toz jen tak pro info.

Pavel