[OT] Jak zapnout SMART na SATA disku

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Březen 1 08:27:17 CET 2009

Hezke rano,

    v BIOSu jsem to nikde nenasla. Ale zkusim to pustit. Jinak SeaTools
pro Windows je program k nicemu, nechapu komu pracuje. Ja pouzivam
SeaTools pro DOS ktere maji svuj vlastni operacni system. Drive to byval
CalderaDos dneska je to FreeDos. Jde o to, ze nikde nevidim tu moznost k
zapnuti, byt by byla zakazana. Proste mi jen pise, ze je SMART
podporovany, lec zakazany.

    Mam zakladni desku od GigaByte K8VT800 rev. 2.0 a jeji BIOS neni
zrovna privetivy k ruznym nastavenim, vetsinou chce vsechno delat
automaticky a nebo vubec.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz