Matice 128x128 LED - buzení

mrkvo@prokon.cz mrkvo@prokon.cz
Neděle Březen 1 01:56:00 CET 2009

Zdravim,
 mam matici LEDek, kazda led si pri plnem jasu vezme 30mA. Tabule "bude"
buzena maticove, takze se bude vykreslovat po sloupcich(radcich).
Jelikoz je 128x128, tak si pri svitu jednoho sloupce vezme 128*30=3,8A..
zni to silene... Jak se v praxi pracuje s takovymi to tabulemi? Resp.
jak se budi? Je tam nejaky superposuvny registr na radky a sloupce?
Jeste jsem nevidel 128bit posuvny registr.. dal by se vytvorit v nejakem
CPLD treba ale urcite nezvladne na pinu 3,8A. To se tam dodava dalsich
128 vykonaku(asi mosfety)? To mi prijde asi jako nejjednodussi reseni,
nebo se mylim?
Diky za rady.

Milan P.