OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Březen 1 00:57:01 CET 2009

Jan Waclawek napsal(a):
> Ostatne relevantne parametre su obdobne.

Jenze tohle je jadro pudla.

Lidi si tyhle veci od Applu kupuji proto, ze ty relevatni parametry
nejsou podobne a nebyly podobne.

U prehravace je treba dost podstatne jak hraje. Osobne jsem neslysel ani
dnes moc prehravacu co by hrali obdobne jako hrajou iPxx. A to je treba
srovnavat s doubou pred cca 3-4 roky zpet.

Moje zena ma vlastni MP3 prehravac a stejne mi chodi poslouchat z
iPhona, protoze hraje nesrovnatelne lepe (pozna to i ona a je vzdy
nadsena). Stejne tak je nadsena z toho ze si muze listovat alby jako
kdyby prendavala skutecna CD v ruce - vidi rovnou prebaly CDcek a nemusi
prochazet nejake adresare a hledat nejake playlisty.

A tech veci je urcite mnohem vic.

RV