OT dorucovani od 1.7. *

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Červen 29 09:23:33 CEST 2009

Chapu, ale porad mi neni jasny toto: Nahlasim na OU svoji "prechodnou"
adresu. Jak ji financni urad zjisti? Nebo jiny urad?
Je mi jasne, ze to nahlaseni pak muzete pouzit jako dukaz toho, ze jste
si to fakt nemohl vyzvednout a fikce doruceni tudiz neplati.
OU urcite nebudou sami od sebe zasilat uradum vasi prechodnou adresu.

Martin Hanek