OT dorucovani od 1.7. *

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červen 29 09:19:30 CEST 2009

http://www.egovernment.cz/archiv/PDF%201-09/12.pdf

Posta to resit nebude ta dorucuje podle adresy.

To ze vam nejakej slintal bude posilat obsilku na vasi adresu kde
bydlite je mozne, ale pokud budete mit v Evidenci obyvatel nahlaseno, ze
se zdrzujete jinde mel by mit smulu a neplati fikce doruceni. Statni
urady by Vam po nahlaseni meli posilat na adresu, kterou jste nahlasil.

Podotykam, ze to plati pro statni spravu. Jestli jste si pujcil nekde
penize na 60% urok u ustavu, kde preferuji OSOBNI kontakt s klientem tak
ty si to na obecni urad overovat nepujdou. ;-)

Radek Vicek