+15V a -15V stabilizátory s rozšířeným vstupním rozsahem

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Neděle Červen 28 21:03:23 CEST 2009

Kolik V na zavit ma to trafo? Jestli by nebylo jednodussi prostrcit par
zavitu tenkeho dratu na samostatne vinuti, na 100mA by mohl stacit treba
i drat z vychylovacich civek nejake TV, nebyvaji impregnovane takze to
jde velmi snadno rozmotat.

Ales Chlubny