OT dorucovani od 1.7.

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Neděle Červen 28 14:36:29 CEST 2009

Mám info od lidí ze státního sektoru a říká se ... neřešit. Všechny
úřady zasílají upozornění opakovaně, takže i když budete mimo bydliště
pár týdnů, propásnete maximálně jednu až dvě zprávy upozornění. Po
návratu budete mít ve schránce info o nedoručení (a hlavně od koho), ať
si zajdete na poštu, takže stačí telefonát a vyzjistíte co vám chtěli a
můžete se zařídit. Pár lidí nadhazovalo, že zákon jde proti svobodě
pohybu, takže odhaduji, že při prvních problémech dojde k nějakému
service packu nebo přímo jeho zrušení. Dle mých zdrojů navíc teprve v
červenci začne úprava informačních systémů ve státní správě, prostě zase
někde zaspali.

Ve finále věřím, že se to dotkne hlavně skutečně těch, co obsílky
nepřebírají a běžně jsou z nich finance nevymahatelné, nicméně zajímalo
by mě, jak ošetří problém, co se nám děje už pár let. Nějaká ženská
shodného příjmení nahlásila naše trvalé bydliště jako svoje (nejspíš
neměla papíry a adresu vyhledala v telefonním seznamu náhodně), adresa
od té doby koluje v análech úřadu a chodí nám doporučené obsílky od
policie, sem tam exekutorů, soudů a podobně. Jelikož je ale i nadále
nebude nikdo vyzvedávat, celkem se děsím kdysi přijít domů a najít holé zdi.

T.V.