OT dorucovani od 1.7.

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Červen 28 14:25:23 CEST 2009

Takže jako když mi 3. den 14denní dovolené přijde SMS, že mám zásilku, tak
se musím na vlastní náklady vrátit dřív?

PH

From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
na cr1 jsem o tom poslouchal porad a bylo tam zmineno, ze muzu uvest i jiny
zpusob jak budu chtit byt o zasilce
informovan, e-mail, sms ... a samozrejme pri prosvihnuti lhuty a naslednem
prokazanim objektivnich duvodu nevyzvednuti, nemoc s pobytem v nemocnici
atd.
by se nic dit nemelo.
tomik.

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
přečetl jsem si
http://www.novinky.cz/domaci/172038-uredni-obsilky-se-prestanou-vracet-podnikatele-dostanou-datove-schranky.html a
mám několik nejasností, které jsou vzhledem k roční době dost zásadní a
určitě by mohly zajímat více lidí:

Jak se má řešit situace, kdy člověk jede na dovolenou na 10+ dní?
Navíc mohou nastat min 3 různé okolnosti:
- Pobyt na známém místě v ČR, kde je schránka.
- Pobyt na neznámém místě v ČR, bez schránky (např. obecný čundr, výlet po
řece, ...).
- Pobyt v zahraničí.

Obecně předpokládám, že vychcánkové si na to něco neprůstřelného najdou a
bude z toho zase jen bič na prostý lid...