OT dorucovani od 1.7.

Pavel Krafcik HW@pjk.cz
Neděle Červen 28 14:22:41 CEST 2009

Dobrý den,

problém je v tom, že naši stále tupější novináři spojili dohromady dva
problémy a dva časové termíny a lidi jim na to skočili.

Jedna věc je termín pro doručení. Prostě za 10 dní se zásilka považuje
za doručenou.

Až od okamžiku doručení (skutečného, nebo fiktivního) začínají plynout
další lhůty, jako jsou doba splatnosti, odvolací lhůty,...

Je to vyj...ka na lidi, ale ne taková, jak se všude píše.

Navíc se z toho určitě půjde dostat. Pro přístup do schránek je třeba
jakýsi plugin od 602. ZO Svazarmu pro ten jediný správný operační
systém. Plugin jaksi v cizině v hotelu a v kavárně nejde nainstalovat.
Navíc nikdo nemůže lidi nutit přistupovat k datům z nedůvěryhodných
strojů. Určitě bude někde v licenčním ujednání, nějaká věta o tom, jak
provozovatel neručí za bezpečnost dat v případě že použiji
nezabezpečený, neznámý, veřejný či jinak podezřelý stroj.

Pavel Krafčík